Sabtu, Ogos 07, 2010

putar,jilat,celup



besar kan biskut tu...tapi bukan untuk dimakan tau..tak boleh putar, jilat,celup...hehehe...tapi kalau dapat sekeping besar camni mesti terus kenyang kan...da r biskut favourite aku...tapi mesti kena buang vanila yang kat tengah2 tu...terlalu manis kalau tak buang...

biskut nie aku jumpa kat wellward..pasaraya terbesar di parit raja yang indah permai ini...hahaha...cuba tanya orang parit raja diorang shoping barang kat mana...mesti diorang dengan bangganya akan jawab wellward...jangan marah ek orang parit raja...sebenarnya pergi wellward tadi nak usha tempat untuk buat partime job..kelas aku tak banyak sem nie..tiap2 hari kelas habis sebelum pukul 2..so,rasa macam buang masa jek kalau aku tak buat apa2...sebab kalau takde aktiviti nak dibuat,aku mesti tidur jek...lagipun kalau jadi cashier,gaji rm3/ jam...ok r tu,lepas gak duit makan setiap hari...

tapi partime job nie masih dalam pertimbangan lagi...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...