Jumaat, Julai 30, 2010

reunion smksm batch 2002

sekeping gambar mampu menafsirkan seribu perkataan...erk,betul ke terjemahan tu...


sebenarnya ini gathering untuk pelajar spm tahun 2002 smksm...dan aku dengan tidak malunya join mereka...hahahaha..peduli apa..aku kan alumni smksm jugak..cuma tak belajar tinggi..sampai srp je....hehehehe...

reunion nie memang gempak walaupun cuma 15 orang je yang join...kredit tu cik pepatung kristal yang telah berjaya untuk mengumpulkan manusia2 ini...dengan gunung ledang sebagai saksi pertemuan kami(ececeh gila bunga punya ayat)...ada yang da 10 tahun aku tak jumpa...ada yang baru pulang dari seberang laut...ada yang sibuk menguruskan hidup....

sebenarnya manusia2 ini besar ertinya dalam hidup aku...sebagai seorang manusia yang membesar di sebuah kampung dan belajar di sekolah yang populasi muridnya lebih kurang 500 orang murid,maka kami amat kenal antara satu sama lain...tambahan pula bagi mereka yang satu sekolah dari tadika kemas...

pasti cikgu2 kita bangga kalau tahu anak2 murid mereka sekarang da jadi 'orang'....balik dari reunion nie aku terfikir bahawa setiap dari kita melengkapi hidup yang lain...pekerjaan setiap rakan berbeza dan ia menjadikan kami unik...ada tuan doktor...ada cik misi...bapak polisi...ahli bio...jurutera yang turut menjual insurans...abang burger yang jambu...pn jpj yang bermuatan berat...cikgu sivik...cik banker...da da cukup2 taip tu..penat aku nak recall stiap sorg nie keje apa....

dan paling best peristiwa dikejar peminat misteri di tanjung emas yang meyangkakan cik pepatung adalah artis....owh..anda pasti bangga kan cik pepatung??hehehehe......

da malas nak tulis..nak upload gmbar pun malas...sekeping gambar kena tunggu sampai 5 minit....my bb mood tak elok kerana hujan sejak pagi..... ;(

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...