Jumaat, Julai 16, 2010

benci bilang cinta

kalau entry sebelum nie cerita tentang benda yang aku suka tapi menyesal, entry kali nie nak cerita tentang benda yang aku tak suka buat,tapi terpaksa buat.....


1)tak suka basuh baju guna tangan(rumah sewa aku takde mesin basuh)..tapi nak hantar dobi terasa sayang nak keluarkan duit..satu beg dobi charge rm4..dengan duit sebanyak tu,da boleh makan 3 jenis lauk kat warung pojok parit daun...*nk wasing machine hello kitty tu boleh tak..kawaii....



2)tak suka dengan kerusi yang aku guna sekarang nie kat meja belajar nie...kerusi nie terlalu rendah untuk meja belajar aku yang agak tinggi..baru duduk dua tiga jam,da saket leher...perasaan nie boleh diumpamakan menonton wayang di barisan hadapan....



3)tak suka dengan keadaan beranda rumah sewa aku nie...cuba bayangkan anda keluar rumah dan disambut oleh 10 ekor kucing..bukan sekadar itu sahaja,bau kencing kucing juga sisa makanan yang ditinggalkan serta corak yang terhasil pada skuter dan kereta kawan anda...bukan aku tak suka kucing tapi kalau nak bela tu,belalah elok-elok....oh ya, bukan kucing je,ayam juga...



4)benci dengan housemate yang suka sidai baju didalam rumah dengan mengalaskan surat khabar di bawah ampaian di ruang tamu rumah....yes,di ruang tamu rumah....nak ditegur da tua..bukan,bukan kau yam....orang laen....tapi sumpah,aku rimas...kalau nak buat kat bilik sendiri takpe...nie tempat gunasama....haish (-_-")


dah cukup dulu,nak g sidai baju...anak dara apa la nie..da pukul 1 baru nk sidai baju.....shhhhhh...jangan beritau orang laen k.....(^^)v

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...