Jumaat, Julai 30, 2010

tentang kita...


memuaskan hati semua orang adalah satu pekerjaan yang amat sukar...selera setiap manusia itu pastinya berbeza antara satu dengan yang lain..justeru,jika aku tidak dapat memuaskan hati kamu semua,aku minta maaf...mungkin kalian tidak akan terbaca blog ini,namun aku masih mahu meluahkan kata maaf di sini...aku sudah berusaha sehabis baik untuk memuaskan kehendak dan kemahuan kalian..

setelah tolak menolak tiada penentuan siapa yang mahu memikul tanggungjawab,aku menawarkan diri untuk melakukannya..namun kenapa usaha aku itu dipertikai..kamu tidak mahu buat,diam sahaja...terasa kecil di hati,seperti usaha aku tidak dihargai...

aku mahu berhenti..aku rasa semua ini buang masa..lebih baik aku tumpukan masa untuk pelajaran aku dari buang masa buat benda yang tidak akan dihargai..aku tahu aku bukan yang terbaik,namun aku telah berusaha untuk memberi yang terbaik...perspektif individu yang berbeza buat aku letih untuk meneruskan semua ini...

maaf...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...