Rabu, Julai 07, 2010

aku suka, tapi.....

 pernah x rasa korang suka sangat satu2 benda tu,tp lepas dpt,rasa cam mnyesal.....rasa sia2 jek....kat sini aku senaraikan bberapa contoh yang aku suka,tp lepas tu??....

1) aku memang ketagih maen sudoku....pantang nmpk sudoku mesti nak selesaikan...tapi tahap teruja tu tinggi pada sudoku yg kat suratkhabar tu jek...sebab aku ada beli 1 buku sudoku,tp x siap2 lg....


 2) aku suka makan fast food tp lepas mkn mesti mnyesal...konon2 berat bertambah....



 3) suka shoping,tp lepas tgk semua bil,mesti mengeluh....

4) aku lebih suka calling than sms...pastu tgk bil...omg....

5) sebab xde tv kat rumah sewa,so tgk tv3 on9....then bila da lebih limit,berukband itu telah dibar dan menjadikan ia tersangatlah lembab.....time tu baru rasa menyesal...nk download info utk asigment da terhad.....


hmmm...da x ingat da apa lg nk dtulis...xpe nnt2 leh sambung lg...da ngantuk da nie....


*pics kredit to mr gooooogle

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

AKu yg no 3..huhuu

chomelxii berkata...

no 3 eh??bole r blanja aku shoping...huhuhu

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...