Khamis, Ogos 26, 2010

raikan hidup ini

uish...lama gila x menaip apa2 kat sini...hidup aku terlalu senang semenjak dua menjak nie...kelas setakat pagi hingga tengahari...dan isnin hingga khamis....lalu,waktu senggang diisi dengan tidur...dan hasilnya, muka da sembab sekarang nie...walau berat da turun,tp hasil tak ketara...ada lagi 2 minggu untuk turunkan lagi 2 kilo....harap2 berhasil...dan lebih berharap agar tidak naik semula selepas raya.....

tiada apa yang menarik berlaku sepanjang puasa nie...cuma hidup seakan teratur kerana terlalu banyak masa dibazirkan dengan aktiviti tak berfaedah iaitu tidur...bosan kan kehidupan semacam ini....huh tak sabar nak kembali bekerja...tapi kalau da kerja mesti tak banyak lagi masa untuk diri sendiri...jadi mari meraikan hari hari terakhir bergelar seorang mahasiswi.....mari penuhkan memori dengan ingatan ingatan yang indah bersama rakan yang entah bila boleh jumpa lagi selepas bergraduasi....entah ada masa lagi untuk berjumpa..tapi nur ;aini ini tak punya ramai rakan...bukan dia sombong,cuma kurang ramah...dan juga jurang komunikasi...banyak bahasa mereka yang tidak aku fahami...mereka rakyat malaysia cuma tinggal di sebelah timur semenanjung ini...faham sajalah kan.....aku pula anak jawa yang pekat johor nya...hhahahah....

hidup mesti diteruskan walau apa pun yang mendatang....dan aku harap akan tetap bertabah dan kuat hati....amin....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...