Selasa, Ogos 31, 2010

"GRAND OPENING GIVEAWAY by Butik Comey Sokmo"

ya tetiba aku gila contest....mood da nak cuti raya..hahaha...
kali nie contest dr butik comey sokmo .....
hadiah dia cantik2 semua...tu yang buat aku nak join tu....
tapi bukan senang nak menang k...kena jawab soalan2 dia dulu....

soalan 1)Apa yg membuatkan anda rasa bergaya?
bagi aku,apa yang buat aku rasa bergaya ialah apa yang selesa dipakai..pernah tak korang pakai baju yang mahal tapi rasa tak sesuai dengan jiwa korang...rasa tak serasi...dan lepas sehelai demi sehelai korang cuba,akhirnya tshirt lusuh juga yang menjadi dambaan jiwa...serius,aku selalu alami masalah nie,tu sebab walau baju penuh satu almari,tp hanya beberapa helai yang akan selalu dipakai...tapi tak tau r korang camne kan....hehehe

soalan2)Pilihan hijab
sekarang nie tengah gila kumpul selendang....tudung biasa yang 4segi tu da kurang nak dipakai...dan warna yang dibeli kebelakangan ni ialah merah hitam...da ada lebih dua helai da warna nie...ishhh...

soalan3)Apa yg membuatkan anda tertarik nak beli barang dari sesebuah blog?
gambar yang cantik dan promosi yang hebat tentunya....sebab gambar amat mempengaruhi minda untuk membeli...tapi tuan punya blog jangan pulak edit gambar bagi cantik,bila orang beli hasilnya tak seindah yang dipaparkan....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...