Selasa, Ogos 31, 2010

"peraduan chekjuaino chek patut menang"

"peraduan chekjuaino chek patut menang"


sangat teruja....
ada satu lagi contest yang tawarkan hadiah dress merah.....

gila ahh...suka sangat2 nie....
nama contest nie ialah "peraduan chekjuaino chek patut menang"
dan kenapa aku wajib menang contest nie???
sebab dress tu kaler merah sayang oii...
merah dan hitam memang warna kegilaan aku...
sape yang kenal aku je yang tau betapa sinonim merah itu dengan anie....
huhuhu...harap2 boleh r menang contest nie...

selain join contest apakata korang usha apa yang dia jual kat blog dia...
banyak baju cantik2 tau jual kat situ....

selain tu,dia ada jugak jual macam2 lagi barangan lain...
jadi apakata korang usha blog dia..tak rugi pun....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...