Khamis, Ogos 26, 2010

black and white contest

da lama tak join contest....contest nie aku dapat tau dari blog cero dan syarat-syarat contest boleh tengok kat kisahcreativeheart.blogspot.com


dan ini pula gambar yang aku letak untuk join contest nie

gambar aku kat tanjung emas, muar
hadiahkan diri dengan secucuk nugget setelah penat keliling taman...

lepas upload gambar...tag pulak kawan2....
untuk itu,aku tag
jom N kita cari duit raya.....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...