Jumaat, Mei 28, 2010

jgn ditanya

jgn tanya dgn sape aku berkawan sekarang....
jgn tanya bila aku nk kawen....
jgn tanya bila aku akan abes blaja....
jgn tanya apa yg aku sedang lalui skrg
aku benci bila org tanya aku soalan2 tu
sebab aku xtau jawapan dia secara objektif
aku berkawan dgn ramai org
aku x tau bila aku akan kawen
aku xtau dpt ke x aku abes blaja hujung tahun nie
aku sendiri x faham dgn diri aku akhir2 nie
lgpunkita hanya boleh merancang
tp tuhan yg akan tentukan
aku da penat nk merancang
so skrg aku hanya berserah
tp x bermakna aku mengalah
cuma nk berehat sebentar dr merancang
sebab banyak yg aku rancangkan x jd nyata
dan aku xnk aku benci diri sendiri
kerana x mampu nk capai apa yg dirancang

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...