Rabu, Mei 12, 2010

kursus asas keusahawanan siswa

 tajuk: kursus asas keusahawanan siswa
lokasi: shah's beach resort,tg keling,melaka
tarikh: 10-15 mei 2010

di sini aku berada..nape aku rasa pelik tulis ayat nie??nape x rasa pelik tulis here i am??aku pun kekadang rasa pelik kenapa mesti rasa pelik kalau cakap melayu buku....melayu buku dgn melayu pasar adalah berbeza ye murid2....hahaha...gila merapu da aku ni....
saja2 je join kursus nie mula2 tu...konon nak isi masa lapang waktu cuti sem nie...memang masa aku btul2 terisi dgn seminar2 keusahawanan dr pagi smpai mlm....n 1 more point..im a group leader of my class....dgn rasa terpaksa aku menawarkan diri untuk jd ketua kelas sebab jantan2 kaum2 adam nie punyalah rendah diri..sorg pon xnk jd ketua...lps 5 minit menunggu,aku pon offer r diri....bukan gila glamer k...tp x tahan dgr fasi2 tu memekik n merayu....aku paling xleh blah dgn benda2 rayuan gombal nie...so dr telinga aku smakin bernanah,baek cari jalan penyelesaian kan....and the good point is my assistant was awesome....dia bsuara lantang n bersemangat...so tugasa aku x berat sgt...sbb lbih sparuh tugas aku dia yg buat...kata aku ceo kan....

aku benci lelaki seperti kes di atas...
menang sorak ketika ramai
kelu bisu ketika dijulang...
aku petik quote dr seornag rakan...
ada telur bran ke x???
kawan aku yg cakap eh,bkn aku....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...