Ahad, Mei 16, 2010

c.i.n.t.a itu apa

cinta...satu perkataan yang boleh buat kita senyum sorg2 n mnangis pon sorg2....senyum cam kerang busuk n nangis smpai kering air mata...yg masa gembira  buat kita x sedar kwujudan makhluk laen d skeliling kita dan bila dah bersedih baru nk mencari bahu utk berkongsi cerita....cinta yg aku maksudkn adalah cinta antara lelaki dan wanita....bukan antara jantan dan betina atapun cinta terlarang...aku pon x tau nape ttba nk tulis pasal benda nie..maybe sebab tgh down kot...td terdengar lagu thank you for loving me by bon jovi...suka sgt....ttba rasa cam hilang smua sedeh....sebab aku ada sseorang yg aku tahu akan sentiasa ada dan sentiasa tunggu aku...tp smpai bila dia mampu bertahan aku pon xtau....

kepada yu,ai minta maaf sgt2 sebab buat yu serba salah...ai x berniat pun...maafkan ai ye...

ttba rasa nk guna kata ganti diri ai dlm blog nie...boleh ke??

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...