Rabu, Mei 05, 2010

akhirnya aku tukar ringtone!

since aku pakai mr70 nie (since dec 2007 kot) x pernah lg tukar ringtone secara kekal...bukan xtau nk tukar ye....tp suka sgt dgn lagu wind it up gwen stefani....dgr byk kali pon x bosan...tp skrg ttiba rasa nk tukar lagu...lagu hanyut faizal tahir....ttba trasa nk bjiwang...ttba rasa nk jatuh centa dgn lagu2 faizal tahir...hahaha...poyo giler....suka intro lagu nie....tp maybe x lama kot...sebab mcm sebelum2 nie, akan tetap tukar ke wind it up jugak...haish...
tp ada org kata,benda nie melambangkan peribadi....setia pada yg satu..harmless flirt tu biasa r...tp aku x flirt r wei...sila jgn percaya....ia cuma trlintas dlm hati jek...ampun...hehehe
atau ia mungkin transformasi dr satu dunia ke dunia laen....klu itu,aku x sedia lagi....aku masih mahu menikmati zaman riang ria n happy cam rentak wind it up....nmpk cam x matang je kan..tp itu hakikatnya...aku agak takut dgn komitmen..aku mengaku...harap fahami situasi ini....im not a girl not yet a woman...even im 25th...gosh...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...