Ahad, Mei 09, 2010

hari bomba

entry nie khusus untuk my big boss: en daud  bin md som....
selamat hari bomba buat ayah n rakan2 beliau....

balai bomba nie r transit aku sbelum blk ke kg atau ke pt raja....
klu nk balik kg,aku akan pastikan ayah blk keje bila..pg atau ptg..tujuannya supaya aku x perlu mmbazirkan rm4 utk byr tmbg bas dr batu pahat ke kampong...gila kedekut...
dan utk balik ke pt raja pun ikut jadual keje ayah...sebab ayah akan terus hntar akuk smpai dpn pintu rumah sewa....so,boleh r angkut sgala  macam khazanah dr rumah....hehehe....
dan itu jugaklah yg menjeleskn adek aku yg blajar di tempat laen...nk buat cane..aku study dkt dgn kampong...sejam je pon klu naek kete....^^v

antara gmbr yg sempat aku snap.....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...