Ahad, Mei 23, 2010

jadi diri sendiri

 salah ke aku jadi diri sendiri...aku yg x suka bising..aku yg xsuka huha2...aku yg sntiasa brmuka serius...kalau itu satu kesalahan,maka maafkan aku..aku x mampu untuk merubah diri ini hanya kerana kamu mahukan aku berubah...bukan aku sombong atau bangga diri...tiada apa yg mahu disombongkan dan dibanggakan...aku hanya manusia biasa yg hidup dengan cara aku...jangan marah jika aku tidak ketawa besar dengan lawak2 kamu...jangan marah jika aku sekadar tersenyum nipis kala kamu riuh bercerita...aku bukan kamu dan kamu bukan aku...bukankah bosan dunia ini andai aku dan kamu adalah serupa...aku dijadukan begini dan kamu begitu bersebab...dan hanya DIA yang maha mengetahui....kepada kamu2 di luar sana andai ada yg membaca tulisan ini,aku bukan seperti yang kamu sangka...aku hanya butuh waktu untuk diri ini...walau saat itu aku ada bersama kamu....

2 ulasan:

smile berkata...

setuju sgt! :)

sy pon kdg2 stuck dlm situasi cmtu.

chomelxii berkata...

hahaha....bosan kan??

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...