Rabu, Jun 09, 2010

kebal

entry aku sejak dua menjak nie smua emo2 blaka....sebab aku mmg tgh emo dlm masa bape mggu nie...smlm aku jd lebih emo lg...smlm ada org dtg rumah aku...dtg  1 family..aku bukan benci tp x suka dgn prangai mereka tu...x abes2 nk menyusahkan org yg aku sayang...kan org da kata x boleh tolong,tp still dgn muka x malu dtg jmpa ayah aku...aku bukan apa...aku x suka dia sebab dia masih berhutang dgn ayah tp still nk minta tolong...minta tolong bermakna free ye kawan2...x berbayar k....kami bukan zalim,tp hanya yg tau citer nie je faham....dan ssiapa yg berada d tempat kami pasti akan saket hati juga...aku xnk trus tulis lg,,,nnt aku akan jd lebih emo....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Erkk...tak bayar dah mtk pinjam lagi?
Cam org tu je yg zalim...huhuhu

chomelxii berkata...

tau xpe...tu yg wat aku emo tu...

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...