Isnin, Jun 21, 2010

kucing lagi comel

aku nk mintak maaf awal2 sbl ada org marah2....hehehehe....

aku br jek nk join contest dlm 1 blog n ttba terview profile sape ntah...dan ttba terfikir:

knapa mesti bergambar dgn mulut herot berot....mata terbeliak...pipi kembong....bibir terjuih...and etc.....





aku tau tu hak dia nk bergambar mcmana pon...tp perlukah??cantik ke klu buat muka camtu........

mungkin aku yg skema kot???
atau mungkin aku x cukup fotogenik utk posing spt itu.....ya mungkin.....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...