Khamis, Jun 10, 2010

tak tau

da malam...tp xnk tdo lg...
knape??
sebab ada ssuatu yg halang aku dr lena
da berbulan benda nie mengganggu fikiran....
aku da xlarat nk fikir lg
tp aku masih perlu ukir senyum plastik
masih perlu ucap kata2 manis
walau aku sendiri nk tercekik menahan
da hampir setahun berlalu
masih tiada kata putus
masih tiada penghujung
aku pernah cuba tamatkan
tapi pasti ada sambungan
mungkin aku perlu bertahan untuk beberapa lama lagi
atau untuk selama lamanya
aku mahukan penamat


akukah yang tamak

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

orang tamak selalu rugi...tibe2..hahaha
kidding dear dont tk it serious okkay ;)

chomelxii berkata...

rugi ke??untung r N...hahahaha...

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...