Selasa, Jun 15, 2010

mr70 .....

ahad lepas aku ke parit raja dengan bas....sambil tunggu bas sambil mesej member...tanya samada dia jadi ke kenduri kawen atau tak....bila bas sampai kelam kabut tahan bas and berlari2 untuk naik bas....

selepas bayar tambang baru perasan mr70 aku takde...cari2 dalam beg xde...tengok bawah seat pon xde...kesimpulannya,telefon tu da trtinggal atau terjatuh....panik....

pusing belakang,ada dua penumpang perempuan...kak,saya nak pinjam telefon sekejap boleh tak??telefon saya tercicir...dengan tak banyak soal,dia hulur telefon....aku x hafal langsung no phone adek2 aku...so, call rumah....suruh dorg cari telefon aku kat area bus stop...aku tekan loceng bas n turun kat sungai muda.....

tunggu adek aku hantar mr70 tue,itu pon kalau jumpa....tunggu punya tunggu,aku ke kedai runcit berhampiran,dengan harapan untuk tumpang guna telefon....tapi uncle tu kata kedai dia xde telefon...da tu benda berbentuk kotak yg kat sebelah dia tu apa???x guna punya @@@@.......

tp x lama lepas tu adik aku sampai dgn mr70 di tangan....legaa....aku xtau cane kalau mr70 hilang atau rosak...mau aku nanges...sayang sgt dgn ini handset...da 3 taun guna...walaupon dia suka merajuk.....

owh lupa,akak yg tolong pinjamkn tfon tu adalah org indonesia....dan dia xnak terima satu sen pun duit dari aku.....aku betul2 trharu....sebab aku rasa kalau org kita,mesti dia banyak tanya soalan...sebab aku da pernah kena skali da....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...