Ahad, Oktober 17, 2010

untuk kau yang tidak bernama

aku benci kau....aku tak faham,kenapa mana2 aku pergi mesti jumpa kau...bayak sebab dan punca kenapa aku benci kau...aku selalu cuba jauhkan diri dari kau..tapi kau masih ada walau dimana pun aku berada....nak tau kenapa aku benci kau???

1)bangun pagi2,aku rasa lapar,bukak periuk panaskan semula kari ayam...da sudah makan,housemate aku bangun n tanya

yam:anie,ko makan kari tu ke?
aku:ha'ah, kenapa
yam:semalam ada 'benda' terjatuh dalam kari tu, aku nmpak n buang...
aku:yammm..nape ko tak letak periuk tu kat bawah sink??
yam:kan ko x makan lauk yang dihangatkan smula...tu yang aku biar jek...
aku:benci..benci..

2)tengah aku khusyuk buat homework tetiba dengar bunyi...bunyi macam benda bergerak2..puas aku cari,tapi x jumpa...so,aku buat2 bodo..buat xtau..tapi makin lama makin kuat...xpuas hati,aku cari mana punca bunyi tu,rupa2nya kau yang buat bising dalam tong sampah aku....

3)aku benci kau sebab suka buang najis merata2...

4)petang tadi nak buat milo,then bau lain macam je milo tu...nak tau kenapa??sebab ada kerabat kau mati dalam tupperware tu...jangan tanya aku macam mana dia boleh masuk dalam bekas kedap udara tu....

kau dalam cerita dia atas ialah cicak....aku benci cicak....jangan tanya kenapa entry nie x bergambar...

oh ye..aku xsuka cicakman...ntahapapa

2 ulasan:

soFie LufFy berkata...

ngeh3x..
kari cicak..
cian dia

chomelxii berkata...

hahaha...nak sket x???

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...