Sabtu, Oktober 16, 2010

contest aku bangge pakai baju bundle


kenapa aku suka baju bundle?kenapa aku beli baju bundle??kenapa aku bangga pakai baju bundle???

alkisah bermula cerita....
dulu2 aku tak layan bundle2 nie...konon2 barang secondhand...tapi 1 hari tu temankan adik masuk kedai bundle...tetiba ternampak sehelai jaket yang cantik... joe,cantek r jaket tu...rm5 je..biar betul....adik aku da tersengih..haaa..baru kau tau penangan bundle...


 nie r pics aku berbaju bundle...menggedik konon2 kat jepun,padahal posing kat depan butik kecantikan je....


baju bundle nie sesuai r dengan budget aku sebagai seorang student yang nak sentiasa cantik n bergaya tapi poket pulak nipis setiap masa....dengan rm 20 ditangan, mana mampu nak masuk butik nike atau adidas...tapi masuk butik bundle insyaallah dpt dua tiga helai kan??pastu korang jangan ingat baju bundle nie buruk2..kalau pandai pilih,insyaallah dapat yang cantik2 tau....

kalau baju yang kita pakai turun temurun dari kakak ke adik kira bundle x??kalau ye,memang banyak r baju bundle dalam almari aku...saiz kami adik beradik lebih kurang je...jadinya,bajumu bajuku jua....hehehehe

lupa nak umumkan...contest nie anjuran Lipat's Bundle....aku suka usha blog nie tengok koleksi2 terbaru baju2 bundle...korang pun boleh usha sekali Ka-Ching preloved... diaorang nie husband n wife....

korang x minat bundle??xpe usha dulu blog mr lipat nie...mana tau ada yg terminat dengan baju2 dia nanti...nak tengok collection dia??


kan aku da ckp...bwk rm20 da boleh dapat beberapa helai baju da...
xcukup lagi???yang kat bawah nie rm5/helai......


 so,tepuk dada tanya selera..tepuk poket tengok budget.....
...tekan keyboard join contest....




1 ulasan:

Ka-Ching berkata...

huhu ingtkan betul2 kat jepun tadik hehehe....well tq ya join :)

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...