Khamis, Oktober 07, 2010

kuih raya untuk dieksperimen.....


kuih raya dari dr radzi....sebiji untuk setiap seorang..kitaorang siap buat kira2 lagi berapa banyak dia kena beli coklat nie...sebab untuk subjek concurrent and reverse engineering nie je dia pegang 5 kelas..so lebih kurang 150 biji r...blom campur subjek laen lagi...
tapi pada aku dia lagi jimat bagi coklat nie dari buat rumah terbuka untuk semua student dia kan....hehehe...yang penting ikhlas kan...
aku suka style pengajaran dr...sempoi je...tapi cuak gila r time dia suruh berdiri kat depan jawab soalan...dan dia suka buka video waktu kelas...siap bwk speaker lg tu...

dr,saya da buat entry tentang dr....agak2 result exam nanti boleh dapat A x??

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...