Khamis, September 23, 2010

adik angkat ke??

ada drama yang berlaku ahad lepas di sebuah rumah terbuka....kawan aku fared(bukan nama sebenar) bawa seorang gadis...cantik dan manis je...so aku pun borak-borak dengan gadis...

a=anie..g=gadis

a:hai,nama siapa??
g:nama kita amy..awak??
a:anie...
g:umur awak berapa??
a:20++...awak??
g: 18 tahun...
a:satu u dengan fared ke
g:taklah..
a:caner kenal dengan fared nie?
g:kita kenal abang kat myspace..
a:abang?da lama ke kenal dia
g:em..dia abang angkat kita..baru 2,3 bulan kenal abang....

aku da terdiam...
fakta1:umur dia baru 18..baru habis sekolah...tapi gaya dan perwatakan dia buat aku rasa aku nie macam budak baru nak membesar...matang habis gaya dia..

fakta 2:dia baru kenal si fared nie beberapa bulan,tapi da berani berabang-adik angkat...berani jugak untuk ikut fared nie pergi sini-sana...

fakta 3:dia dengan fared nie jalan berpegangan tangan...whatthefish...
atau mungkin si abang nie terlalu sayang adik..takut adik terjatuh kot...

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Hahahaaaa...gilerr caring abang die :p

Adib berkata...

budak2 zaman sekarang..umor 18..dressing dh mcm umor ak jek ak tgk..

chomelxii berkata...

N~~tu r pasal...abang u camtu gak ke??hehehe

chomelxii berkata...

ms. Teddy~~

kan??kdg2 smpai ingat diaorg nie sbaya ngan kita je kan??

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...