Rabu, September 01, 2010

perpustakaan uthm

malam nie kita bersiaran langsung dari perpustakaan uthm...perpustakaan terbesar di rantau asia tenggara....ini fakta tau,bukan auta....huhuhu....saja je lepak2 kat library nie malam2...da tepu rasa duduk kat rumah...dan yang paling best kat sini aircond...bilik study 24 jam nie khusus untuk student yang nak buat discussion sampai pukul berapa pun...happening kan....memang banyak keistimewaan perpustakaan nie...
nie aku petik dari blog wordz-space...kredit to her for the pics too....Perpustakaan tersebut mempunyai keluasan 16 000 meter persegi yang mampu memuatkan sebanyak 300 000 jilid koleksi buku dan boleh menampung kapasiti sehingga 2 400 pengguna!amacam?best x??
best r kan..sebab dari dulu lagi orang dok kata uthm nie universiti kampung...memang kampung pun,tp maju....(^^)v....so sekarang universiti nie walaupun kampungan tapi da ada perpustakaan terbesar tu...

aku bangga aku pelajar uthm...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...