Sabtu, Disember 25, 2010

sebab aku kan kakak....

adik bongsu aku akan daftar asrama awal tahun depan...ckp tahun depan cam lama lagi jek,padahal lagi brape hari je lagi...xtau kenapa aku rasa cam sayu...cam x tersangka adik aku da besar...da abes pmr...aku kekadang tu selalu terasa adik2 aku ni kecik lagi...kekadang tu layan dorang cam budak kecik lagi...kekadang tu sampai dorang cakap,"aku bukan dak kecik lagi r"...aku tau korang da besar,tapi pada aku korang masih lagi adik kecik yang aku kena jaga...walaupun kalau ikut saiz,aku yang terpaling kecik...damn...

aku xkesah korang beraku kau dengan aku,sebab aku tau korang masih hormatkan aku...walau korang panggil aku anie je,bukan kak anie...aku x kesah...sebab pada aku,panggilan kak tu akan wujudkan jarak...asalkan korang hormat aku da...sebab aku kan kakak...

untuk adik2 aku,aku tau korang baca blog aku nie....so aku da malas nak tulis lebih2...hahhahhaha...
pada aar,nanti da masuk asrama,jaga diri elok2...jgn buat hal...walau skolah ko tu pernah masuk paper sebab kes gaduh,aku yakin ko boleh bawak diri...buktikan ko boleh berjaya...aku sentiasa doakan yang terbaik untuk adik2 aku....

fronggy daud tu ntah pape tah...tukar r balik nama tu...

# aku x suka waktu sekolah,tapi aku suka dok asrama....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...