Ahad, Januari 09, 2011

praktikal punya cerita...

minggu yang sangat kejam... macam2 yang jadi...macam mana ek nak start...

ok camni:

3/1: aku daftar praktikal...da siap awal da..da keluar awal da...da panaskan motor da...tapi elok je keluar pagar,aku terpijak taik najis kucing..gila ahh...kasut baru pulak tu..baru pakai sekali pulak tu..bersih2kan still x hilang2...nak x nak tukar kasut laen..sampai ofis sharp pukul lapan...sighhh...

4/1:hari kedua praktikal...aku boleh terlupa nak bawak beg duit...ye terlupa nak bawak..maksudnya aku g keje, merempit tanpa kad pengenalan n lesen...gila x gila...pastu time rehat tengahari,nak makan xde duit...lagi gila punya tragedi...nak cover lapar,aku minum air mineral bergelen2...another sighhh..

5/1: hari nie lagi r sengal+lawak+sedih...keluar rumah dengan yakin sambil senyum2 tengok jiran depan rumah pakai overall biru,helmet biru n motor biru...macam otromen da...hari nie g keje ecah hantar sebab motor lagi satu prob...sampai kat jalan besar ada van hon2 kitorang...bikin panas tul van nie...tapi berapa minit lepas tu,baru aku sedar...aku x pakai helmet!!!!patut r rasa selesa je merempit pagi2...angin menderu2 macam dalam iklan tv...

tapi yang paling sedih jadi kat hidup aku ialah handset aku hilang...yup,handset yang baru 3 bulan pakai..yang menggantikan mr70 yang da arwah tu...jodoh aku ngan nset baru nie x lama...baru fikir2 nak bagi nama apa kat dia..tetiba dia da pergi dulu...sedih....

nasib baik semua nie di cover dengan abang2 kat department yang x lokek ajar aku macam2...ye abang2 xde kakak2...aku satu2nya perempuan dalam ofis tu...oil n gas,normal r kan...

nak upload gmbr praktikal pun da xleh da... T T

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...