Sabtu, Januari 15, 2011

aku bukan anak kecil..

anak kecil kala merajuk,
dihulur manisan,
tersenyumlah dia,
walau bibir masih cemberut.

anak kecil kala amarah,
dipeluk cium,
berhentilah dia,
walau kening masih berkerut.

tapi aku bukan anak kecil,
bukan jua gadis sunti,
belum layak bergelar wanita.

adakah kerna itu,
aku tak layak
untuk  melampiaskan rajuk,
untuk memetirkan amarah.

sabar aku ada batasan,
hati aku ada sempadan,
akal aku jadi panduan.

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...