Jumaat, Disember 24, 2010

dell da sehat....rasa lega yang amat...

lama sangat x update apa2...dell merajuk...kena serang malware..so semua sistem internet x boleh guna...baik ie, firefox atau chrome...tapi layan movie apa semua boleh lagi..kalau x memang aku mati kutu r sementara nak start l.i nie...
bukan xde laptop lain kat rumah,tapi xkan sama dengan dell...lagipun kalau pakai lappy rumah kena bergilir dengan adik2 aku...tengah dok feeling2, fikir2 nak taip apa, ada je yang berbunyi....
so petang tadi dell da sehat...after format,nampak cam da ok sket...lagipun da dua tahun lebih aku x pernah format atau buat apa2 kat dia...nasib baek dia x banyak kerenah...

harap2 jodoh dengan dell panjang...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...