Rabu, Disember 22, 2010

cemburu

aku jeles betul tengok orang dressup cantek2...pakai shawl lilit2,pusing2...sungguh,aku cemburu....cemburu sebab aku x boleh nak pakai camtu selalu...sebab,kenderaan utama aku ialah motor...kalau da sarung helmet kat kepala tu wassalam la nak lilit2,pusing2 bagai...

teringat satu hari tue,mood nak melaram tetiba datang...time tu ktorang nak ke batu pahat...aku pun bersiap2 r..pakai bedak lengkap eyeshadow,eyeliner,blusher semua r...siap pakai rantai, jaket n wedges lg...bersiap x ingat dunia r...pastu baru teringat,bukan ke nak ke bandar naik motor...apa motif aku pakai camni...tapi sebab da siap n malas nak tukar baju,aku pun layankan je r...sumpah, x selesa langsung 1 hari tu...

da r smpai bandar muka berminyak2,pastu siap ada hitam2 debu lagi..tudung yah ckp r, bukak2 helmet je, aku lilit lain, jadi lain..tak ke bengang tu...da macam iklan shampu apa ntah yang model tu buka helmet,rambut dia x terurus....memang jadi pengajaran yang berguna...terus tobat xnak berfesyen2 kalau naik motor...

azam tahun baru merangkap azam bakal bergelar pekerja...aku nak beli kereta...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...