Selasa, Februari 08, 2011

yesss!!!da 6 minggu...

perghh caye x caye da 6 minggu da aku practical....so tinggal lagi 6 minggu je...so far kerja kat sde nie ok je..dari pandangan aku sebagai practical trainee r,bukan pandangan engineer sebenar...boleh kata,sejak akhir2 nie aku da xde kerja yang nak dibuat...sebab diorang pun da pening2 nak bagi aku keje apa..xpe pelan2 kayuh...tapi memang bosan yang amat duk kat ofis jek..nak turun ke site hari2 aku lak x larat...lagi kalau panas terik....memang rentung aku dibuatnya....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...