Ahad, Februari 20, 2011

penat yang teramat sangat..

letih sangat2 da nie...mata da xleh nak bukak da rasanya...for the 1st time dalam hidup aku naek motor balek kampung...dari pasir gudang ke muar..nampak macam x jauh kan??tapi 2jam lebih jgk r baru sampai...sengal2 n kebas2 kaki aku...

sebelum nie paling jauh pun aku bawak dari parit raja ke muar...aku kalau naek motor paling benci jadi penumpang...siapa yang selalu merempit tau r mana lebih azab...jadi tukang perah minyak atau duk kat belakang...

naseb baek Q ok je...x meragam..kalau x teruk jugak...da r balik keje terus merempit ke kampung...letih x letih r badan...rasa cam da x larat sangat2 da time tu...tapi alhamdulillah selamat aku n ecah balik ke kampong n balik semula ke johor dengan selamat...emmm..aku xmerempit total...kitorang bagi dua..atas hiway ecah bawak...jalan  biasa aku bawak...budak nie ada masalah gabra sikit atas jalan sibuk...














amacam?? hensem x Q aku??
haish...da 3x da menguap nie...aku mau beradu...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...