Khamis, Februari 24, 2011

my life as a practical trainee at sime darby engineering



amek kau,tajuk x mengagak panjang...huhuhu...


ini dia buku hikmat aku untuk 3 bulan nie...dari januari sampai mac nanti...

nie pulak engineer wannabe...hahhaaha..pose je lebih...




 nampak x bangunan kuning tu??tu main office...so klu nk g site,memang jauh gak r...tp ramai staff naek basikal..aku xde beskal,terpaksa r jalan kaki... (T T)



so,nie r lebih kurang pix yang menunjukkan keluasan sime darby nie...nak letak gambar laen,nanti kena terangkan aspek teknikal plak...nanti tetiba blog nie jadi blog rasmi sde...xpun aku yang kena saman...

tinggal lagi sebulan je praktikal!!!yippee!!

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...