Selasa, April 20, 2010

melawan arus

 sila abaikan gmbr....
ini adalah salah satu kereta milik idaman aku...

 
aku x tau la klu kat tempat laen cane..
tp kat pt raja nie,slalu jumpa motor atau keta yg mlawan arus...
means dorg bwk kenderaan kat bahu jalan dgn mlawan arus..
maybe mls nk lintas kot...
the problem is:::
mnyusahkan dan membhayakan nyawa org laen ok!!!
lg klu waktu mlm...
no wonder la kat area pt raja nie slalu xcident...
da r lampu moto hidup segan mati xnak...
lg truk klu mat2 nepal o bangla blk keje naek basikal....
mmg x nmpk ape..tau2 da dpn kita...
da bape kali gak aku hmpir terxcident ngan dorg...


aku sayang nyawa aku...
byk lagi benda yang aku lom settle...

4 ulasan:

soFie LufFy berkata...

pt raja mmg camtu
sejak jalan tu da besar..
mmg ramai yg menongkah arus..sbb susah nak cross jalan..

saya pernah g umah member kat situ..sungguh azab bila nak cross jalan..ciss

Tanpa Nama berkata...

kete nak besar...bdn bile nak besar? :p

chomelxii berkata...

N~~aku da cukup besar r nie..
da x sanggup nk besar lg da...hehe...
aku tgh giat trunkn berat nie...nnt klu dpt g reunion tu xde r nmpk gemok sgt....=Dv

Tanpa Nama berkata...

wahh gitu..nak tayang body kat sape? hehee...:p
besar sgt ke? ok jek aku tgk xde la nampak pun..

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...