Sabtu, April 03, 2010

atap bocor

pakcik paimin bila nk dtg siapkn bumbung yg pakcik repair tu......
bilik saya da banjir da nie......
busuk dan hanyir plak tu.....
mmg r atap kat branda tu je yg x cover lg....
tp air mngalir masuk ke bilik saya pakcik....
tolong r pakcik.....
tiap2 petang ujan kat pt raja nie...
smlm 2 baldi saya saya basuh smula baju2 saya....

sian r kat saya pakcik...
mak ayah jauh kat kg.....
hahahahaha....
aq da tension bumbung nie bocor.....
nk je hntr sms kat pakcik tu....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Umah sewa ke? Xle cr umah lain cam seksa jek tgk..huhuu

chomelxii berkata...

owner ok..tukang tu je yg x dtg2....
lgpun aq tggl 1 sem je lg kat sini,mls da nk pndah2....

Tanpa Nama berkata...

Owh...yela nk angkut brg leceh tu.
Nsb bek dh betul xde r ko tido dlm air lg kan? kekeke..:p

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...