Rabu, Mac 30, 2011

sayonara sime darby engineering.....

ya,aku da rasmi bergelar penganggur... sedetik lebih selepas praktikal aku tamat...bye2 sime darby engineering (sde)....jujur rasa sayang sangat nak tinggalkan sde...mana nak dapat ofismate yang gempak cam dorang lagi...entry kali nie khas untuk semua yang banyak tolong aku masa praktikal...

mr. au yang thin loy: head of department....boss yang amat sempoi tapi berwibawa...

superitendents
abg hassan: ...tenang je orangnya...
abg midon: dia nyanyi lagu kalau berpacaran suhaimi mior hasan pon kalah...huhuhu
vijay:scary gila bila tau mata dia buta sebelah sebab accident waktu kerja....

piping engineers:
elyas:supervisor yang sangat2 awesome...smpai time lecturer visit pun dia yang jawab semua soalan...^^
pian: sebaya ngan aku,tapi da lama keje...jeles seyh...
ridzuan: aku x reti nak eja nama mu dale kelate...
zamani:byk gila ajar aku psl piping..
farid:da last2 baru aku rapat...dulu dia dok ofis lain..
fahizam:aku selalu terkejut dengar suara dia...kuat x ingat r...
fauzi:x berapa rapat,tapi aku tetap akan igt kasut dia yg gila besar tu...huhuhu

supervisors:
wakdee:orang 1st yang bawak aku turun site...rajin tanya aku sarapan apa...
bro nizam:stiap patah dia cakap,perkataan bro mesti x tinggal...

wong:selalu bagi aku jajan o biskut....
azrol:skrg dia kat india...wat keje offshore...

ofis piping tingkat bawah:
azizi:aku byk ke site dengan dia...
faizal,khaidir,apak,omar,zaili,matnoor,wan tanda,atan,theeban,budin,babir n lain2 lagi....
dorang byk keje kat site, so jarang2 dpt jumpa...cuma yg aku ingat,dorang pernah bawak aku makan ayam penyet kat kg pasir putih...1st time aku makan...

even aku praktikal 3 bulan jek...byk pengalaman aku dapat...terima kasih untuk korang sebab buat aku selesa  n happy kerja kat sde...

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...