Ahad, Mac 06, 2011

rahsia orang lahir bulan jun...

kat fb sekarang nie ramai yang sibuk tag2 ramalan rahsia bulan kelahiran oleh dr fadzilah kamsah....so ,aku saja2 buat2 gatal2 tangan nak paste kat sini (byk betul kata gandaan yg aku gunakan.utk meyakinkan yg aku memang saja2 buat2 gatal2 tangan ..)LOL


JUN

* Berfikiran jauh & berwawasan.   @hmmm@
* Mudah ditawan kerana sikap baik.    @betul kot@
* Berperangai lemah lembut.    @hahahaha@
* Mudah berubah sikap, perangai, idea dan mood.     @sangat sangat sangat betul@
* Idea yang terlalu banyak di kepala.     @ke konpius@
* Bersikap sensitif.   @yes@
* Mempunyai pemikiran yang aktif (sentiasa berfikir).  @fikirkan hal yang remeh temeh mungkin??@
* Sukar melakukan sesuatu dengan segera.   @mak aku kata ye@
* Bersikap suka menangguh-nangguh.   @sama seperti di atas@
* Bersikap terlalu memilih & mahukan yang terbaik.   @mestilah!!@
* Cepat marah & cepat sejuk.   @yup!!@
* Suka bercakap & berdebat.    @aku x suka cakap banyak@
* Suka buat lawak & bergurau.    @dengan orang yang aku kenal rapat jek@
* Otaknya cerdas berangan-angan.    @kan da kata da@
* Mudah berkawan & pandai berkawan.    @x berapa betul nie@
* orang yang sangat tertib.   @apakah??@
* Pandai mempamerkan sikap.   @ikut keadaan kot@
* Mudah kecil hati.   @......@
* Mudah kena selsema.    @selalu@
* Suka berkemas.  @agak kurang@
* Cepat rasa bosan.   @yup!!@
* Sikap terlalu memilih & cerewet. @bukan da ada ke kat atas tu@
* Kurang mempamerkan perasaan.   @memang itu aku@
* Lambat untuk sembuh apabila terluka hati.   @ye ke??@
* Suka pada barang yang berjenama.   @sapa yang tak suka kan??@
* Mudah menjadi eksekutif.   @hmmmm@
* Kedegilan yang tidak terkawal.   @am i??@
* Sesiapa yang memuji, dianggap musuh. Siapa yang menegur dianggap kawan.  LOL





apa yang aku komen,adalah pendapat aku tentang diri aku sendiri..tiada kaitan dengan sesiapa yang masih hidup atau telah tiada di muka bumi ini...harap maklum...peace!!

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...