Isnin, November 08, 2010

tak banyak yang berubah,tapi amat terasa perbezaannya...

aku sekarang ada kat pasir gudang (PG)..usha tempat untuk practikal bulan 1 tahun depan...insyaallah aku dapat prac kat sime darby engineering...

tak banyak yang berubah kat PG lepas hampir 4 tahun aku tinggalkan...cuma kawasan perumahan yang semakin banyak...dan tentunya udara yang makin tercemar...kalau jalan2 kat PG nie naek motor xyah r penat2 bersolek sakan...sure2 nanti muka tu hitam terkena asap...

cuma satu yang aku terasa perbezaan...dulu,duduk kat PG nie ada orang jaga aku...ada orang yang ambil berat tentang aku...yang akan tanya ada apa2 tak yang aku perlukan...tapi sekarang,orang yang ambil berat tentang aku tu da jauh...jauh....

memang terasa....

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...