Sabtu, Ogos 13, 2011

potong betul la...

assalamualaikum...

pernah terjumpa x sindrom kau ada,aku pun ada...

sindrom apa??

sindrom yang bila manusia pertama sedang rancak bercerita,
tetiba manusia kedua menyampuk,

"haah!!aku pun pernah kena camtu!!bla3"

atau

"eh yela,mama aku pun cakap camtu jugak bla3"

atau

"hm,kawan aku lagi teruk..bla3"

dan manusia kedua terus-terusan bercerita hingga mengakibatkan manusia pertama terkedu,
sebab cerita dia x tamat lagi...

tension x kalau ada kawan camni?
aku da sampai tahap bangun tinggalkan dia n pura2 buat kerja lain

Tiada ulasan:

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...