Sabtu, Julai 02, 2011

mimpi

assalamualaikum...

bukan mimpi waktu tido tu,tapi entah mimpi apa tetiba nak update blog nie..nak kata busy sesangat sampai tak sempat update,tipu r...eh,aku da busy sekarang...tiap2 hari keje dari 8 pagi sampai 8 malam..sabtu pun keje jugak...
okey, memang malas nak update sejak telefon aku hilang...apa kaitan telefon dngan blog??selama nie telefon tu r yang banyak berjasa untuk aku petik imej...tak berapa nak mampu lagi untuk ganti dengan yang baru...padahal tunggu n9...=P
oh cerita pasal keje ek...sekarang aku da keje..keje kilang jek..jadi tukang reka jig dan disamping tu baik pulih mesin...gaji  biasa2 je,tapi sebab duk dengan family,ok r kan...aku da start keje dari 18 mei lepas..apa yang aku boleh katakan,aku enjoy dengan keje sekarang..

haaa lagi satu,aku da 26 tahun...

2 ulasan:

Cik N berkata...

ha da 26 tu x reti2 nak kawen?? Hahaaa...saje kasiko berbulu :p

chomelxii berkata...

hahaha....aku tggu ko dulu...xmo langkah bendul...=P

nino...

!!trimas!!

...terima kasih rajin baca blog yg x seberapa nie...
...jika anda terlebih rajin sila tinggalkan komen....
...jika anda terlampau rajin sila jadi follower...

...aku yang menulis sesedap rasa...
...kalau ada tersalah silap...
...sila beri tunjuk ajar ...
...komen yang membina amat dialu2kan...
...kerana aku masih merangkak di dalam dunia blog ini...
...ikhlas...
...aNie...beckz...xii xii...